onsdag den 12. september 2012

overstået eksame og mere stof.

Så kom dagen hvor jeg skulle til min eksame. Til morgen var jeg egentlig ganske rolig, der havde jeg jo pigerne at tænke på, men skulle jo først trække kl 10:30 så nåede da lige at få kriller i maven. Og fik da kun endnu mere da jeg fik trukket den mest forvirrende tekst, men men men må da ha talegaverne i orden og lavet en god novelle og artikel for fik da snakket mig til et 10 tak, og hvor er jeg dog bare glad for mit 10 tal... Nu kan min praktik godt komme an... Så nu skal jeg nyde en fridag i morgen hvor jeg skal ud til min dejlige mormor og spise smørbrød til frokost, hun er så heldig at have fødselsdag så lidt ekstra selskab skal hun da ha.

Nå ja, inden jeg skulle ud af døren ringede det på døren. Var så heldig at der stod en flink postmand med endnu en pakke stof til mig. Var faldet over noget sengetøj med Minnie og Mickey og ja så kom der da liiiige lidt mere med. Hvad siger i til de søde bier? Jeg elsker dem i hvert fald.

 
Ja lidt mere vintage kom der da også med. Har en ide om en kjole med bierne ville være så fin med et bærestykke af de brune hjerter fra graziela.

9 kommentarer:

  1. Hvor har du dog fundet disse lækre stoffer henne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt dem på trendsales. Stjerneblomst mener jeg hun hedder der inde. De 2 øverste er hele dynebetræk.

      Slet
    2. De er godt nok fine :)) må lige ind og kigge :)

      Slet
    3. De er godt nok fine :)) må lige ind og kigge :)

      Slet
    4. Pas nu på kan blive dyrt, har selv lige købt igen, fra hende. Hun blogger med BeMydragonfly så du har måske stødt på hende før

      Slet
    5. Det kan så nemt rende op hehe :) skal ned til hende som for vintage stof hjem til mig.. det blir os dyrt :)

      Slet
    6. jeg kunne også godt bruge sådan en men synes ikk lige de hænger på træet omkring mig

      Slet
    7. Det gør de bestemt heller ik :)

      Slet
    8. har så hører du om en på sydsjælland så tænk endelig på mig. :)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...