lørdag den 12. januar 2013

Vinder af min give away noget forsinket+ mere kommende fravær

Nå ja, næsten en uge forsinket har jeg endelig fundet en vinder af min give away, og den heldige blev Dottie, jeg sender en mail så snart dette indlæg er skrevet.

Men må desværre byde på lidt mere fravær fra mig ind over de næste par uger. Jeg har måtte fokusere fuldt ud kun på min familie så alt andet er pt skåret væk, endda min symakiner holder en lille ferie. Det kribler dog snart i mine fingre men da jeg også er på skole 2 uger endnu gør det ikk så meget, for så er der tid til læsning om aftenen, hvor jeg ellers ville have sat mig og sy.

Håber at se/høre en masse fra jer og jeg glæder mig meget til at vende tilbage til jer alle igen om et par uger. For kan ik helt undværre jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...