torsdag den 26. december 2013

Min to-do-liste til 2014

Jeg har forsøgt mig i det sidste halvår af 2013 at have en to-do-lidte med mine kreaprojekter. Det er overraskende gået rigtig godt, der er kun 1-2 ting ved hver af pigerne jeg ikk har nået. (Det når jeg til næste år, eller næste år eller n......)
Men fordi det var en god ting har jeg tænkt mig at lave en for mig i 2014. Det var nemlig fantastisk at se hvordan der kommer streg over de forskellige ting sådan stille og roligt. Overvejer faktisk også at skrive de ting på som egentlig ikk stod der, men som alligevel på en eller anden mærkelig måde kom igennem mine maskiner. Bare for at få set hvor meget det egentlig er, har nemlig ikk det fjerneste overblik over hvor meget jeg egentlig får syet til mine piger. Det er lidt nemmere med mig selv men det håber jeg også at få lavet lidt om på.
 
Har du tænkt på en to-do-liste til 2014, med alle dine kreasysler? Du  kan finde min lige HER!!! Den er dog langt fra færdig til 2014, men godt på vej.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...