fredag den 3. januar 2014

Endnu et par af ynglingsbukser er blevet til

Jeg kan vist godt konstatere at jeg har fundet mine yndlings buksemønster. Det er 4 par siden sidst i August jeg har lavet. Du kan se de andre lige HER, HER og HER.
Havde egentlig forventet jeg ville hade dem pga. de er så Baggy, men der måtte jeg tro om igen. De er noget så fantastiske at have på og så gør det dem kun bedre at de alle er lavet i skønne stoffer. Alle købt hos Rikke fra www.stofdepotet.dk og du finder stoffet lige HER. Et andet plus er det tager ingen tid at lave sådan et par bukser, nem hurtigt og overskueligt, sådan som et lille aften projekt skal være når man lige skal tømme hovedet.
 
Ja ja jeg ved godt jeg lyder som en omvandrende reklame for hende Rikke og stofdepotet, hun er jo nærmest nævnt i alle mine indlæg for tiden, men det er i bund og grund bare fordi hun har de skønneste stoffer og ja så nyder jeg godt af hun holder til 8 min kørsel fra hvor jeg bor. (Men kan afsløre at hverken min pung eller mand nyder det.) Og noget der er godt kan ikk nævnes for sjældent vel??? :o) Jeg er i hvert fald  gæst ca. anden onsdag, når jeg har fri fra jobbet.
 
Mønstret på bukserne er fra ONION nr. 4027. En smule store i det hvis du skal prøve kræfter med det.

Beklager på forhånd det u-pudsede spejl på det sidste billede, men symaskinen vandt over rengøringen.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Super skønne bukser. Gid det dog var mig der boede så tæt på Rikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder det også alt hvad jeg kan

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...