lørdag den 4. oktober 2014

Berber bukser

Jeg vil gerne udvide vores bukse udvalg lidt, derfor hev jeg fat i en rest og fandt et gammelt onion mønster frem sidst Agnete var hos mig. Der er et par berber bukser og en kjole/tunika med bærestykke. Kjolen har jeg lavet 2 af før, men aldrig buksen.

Al den tid jeg syede bukserne sag jeg og rystede på hovedet og var overbevist om det var nogle bukser der ville komme over højre skulder, men lave dem færdig skulle jeg... Fik at vide et utal af gange at jeg skulle tage JA HATTEN på...

JA HATTEN er kommet på nu... Da Freja fik bukserne på var jeg overbevist... De sad faktisk rigtig fint på hende. Jeg har dog kommet elastik ind i ribben i livet, da den rib jeg har valgt var en meget slap en jeg en gang har fået kastet i nakken (og man siger ikk nej til gratis stof) Det stribede stof tror jeg faktisk er rib stof. Det er fra stofdepotet og lå i Rikkes store restebunke, og haps så lå den i min.

Mønstret er fra Onion og er nr. 20039.

Det er igen Fjolle Freja jeg fik fanget da der skulle  tages billeder... Og igen skal katten også være med...


 
 


 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...