søndag den 27. april 2014

LaRaLiL kjole i sommerudgave

Nu er det jo sommeren vi er på vej i mod. (Læs mellem linjerne MERE VARME TAK) så hvorfor ikk begynde på sommergarderoben.

Den her LaRaLiL kjole er en blanding af LARA og LUNA kjolerne. Freja kommer til at have et par stykker af LaRaLiL kjolerne i forskellige udgaver, for elsker den model. Skal nok forsøge at styre mig så der også er andre modeller og med alt det skønne stof jeg har købt hos Rikke/stofdepotet skal der vist tages en del forskellige mønstre i brug... HURRA for mine mange Ottobre, AOH og andre mønstre der er blevet købt gennem tiden. 

Nå tilbage til den her kjole... Den er igen lavet i en str. 98/104, men denne gang har jeg kortet en del af ærmet og i stedet for den brede rib ved ærmet har jeg bare givet det en smal kant i stedet. Det har givet den en rigtig fin effekt og længden har jeg fået ramt meget fint (hvis jeg selv skal sige det)
Stoffet er købt i Stof og Stil. Den med stjernerne er med glimmer i, du kan se den HER og den ensfarvede er en alm jersey/rib til 80 pr meter, den finder du lige HER.
Må lige rose deres jersey. Har altid været så glad for den og brugt den meget til rib frem for fx luksus rib fra stof2000. Den fra Stof og Stil holder sig dejlig blød hvor luksus ribben fra Stof2000 hurtig er blevet hård og stiv i det og det er ikk super fedt når den bliver brugt i livet på baby bukser mm.



 
Ja ja ved godt mit spejl skal ordnes, men min symaskine er altså ret så vigtig at bruge tid sammen med frem for en klud.

 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt, jeg snupper ideen. Har selv lige syet samme model, og det er helt sjov at se de forskellige i bloglandet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Snup du endelig... Den er fantastisk dejlig... Overvejer om man skulle lave en helt uden ærmer.

      Slet
  2. den klæder hende super godt :) skøn kjole

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak synes også den er rigtig god til hende

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...