onsdag den 20. august 2014

Min seje tøs...!

Den anden dag tog Emma røven på mig... Vi har det sidste 1½ år snakket om det at få huller i ørene, hun har været så nysgerrig og ville SÅ gerne men så ikk alligevel. Vi er dog aldrig nået til butikken for hun har altid været ærlig omkring at hun ikk turde gøre det.
Den anden dag da vi var i Bilka/storcentret efter hendes nye briller (som bare er så fine til hende hvis du spørger mig) gik vi en tur i H&M hvor hun fandt de fineste øreringe og det var dråben... MOR!!! Jeg vil ha huller i ørene i dag! Øh... jo.... Det skal siges jeg hele tiden har lovet hende hun måtte få dem den dag hun kom og sagde at hun var klar.
Så op i byen med os, hvor de laver begge huller på en gang. Det var et krav for min side af, da jeg godt ved hvordan jeg var dengang jeg fik første gang. Det tog sin tid før jeg blev overtalt til hul nr. 2.
Men sådan var Emma slet ikk, hold op hun var sej....! Mormor tog med, hun ville gerne gi Emma hullerne. Så vi holdte hende i hver sin hånd i mens, men hun sad bare så fin og stolt. Ikk som mig der stod med klamme og rystende hænder bagefter...! (Pinlige mor ja jeg ved det... )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...