lørdag den 18. april 2015

det skønne bambi stof blev til....


Jeg elsker, som i virkelig ELSKER det stof her med Bambi. Det kommer ikke som nogen overraskelse når jeg skriver det kommer fra www.stofdepotet.dk du finder det HER

Jeg har haft det liggende i et stykke tid og mener jeg købte 2,5 meter. Det har bare været svært at klippe i, men forsøger at få brugt mit stof helt når jeg klipper så ikke det ligger og kigger på mig i flere år eller ender med at blive solgt.

Nå men ud af de 2,5 meter har jeg fået 3 sæt undertøj, 1 kjole, 1 par sommerleggings og 1 par baggyshorts.
Undertøjet har jeg tidligere vist, så det bliver det andet i lige får et hurtigt billede af.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...