fredag den 10. april 2015

kjole og heldragt med en masse dyr

Åh... hvor jeg stadig savner mit kamera, går stadig i uvisheden og håber det kan fikses.

Maskinerne står ikke stille men ville jo godt kunne gi jer nogle billeder af bedre kvalitet end det min mobil kan klare, men tror snart jeg hiver den frem og får taget lidt billeder til jer, for bunken vokser stille og roligt.

I mens jeg overvejer kan i nyde billederne af en dejlig heldragt jeg har fået syet samt en kjole til Freja. Det printede stof er fra www.stofdepotet.dk og du kan købe det lige HER til 145 kr pr meter.
Til heldragten og forstykket på kjolen har jeg kunne klare mig med 70 cm.

Heldragten er str 56/62 fra Minikrea og kjolen er en str 110 fra Onion 20047.

 
 

 


 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...