fredag den 23. november 2012

et par timer forsinket og vinderen er.....

Ja det blev et par timer for sinket jeg fik trukket vinderen, men tog lidt længere tid hos frisøren end jeg havde regnet med, ikk sådan når man bare lader dem få frie tøjler med farven.

Nå men så blev det turen til den heldige  vinder som er blevet trukket af min store datter der har fødselsdag på onsdag, tænk 6 år. Hvor er min lille pige henne.

Vinderen er hende her bag DENNE BLOG

Tillykke send mig en mail på dinadehn@live.dk

der er en lille ekstra ting der følger med theen.

2 kommentarer:

  1. Juhuuu hvor jeg glæder mig til at nyde teen, og tænkte tilbage på strikkeklubben i Århus, hvor vi altid fik frisørens te hos Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sendt i dag så meget vel fremme i morgen

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...