fredag den 16. november 2012

Patchwork tæppe nr 5.

Emma har været så misundelig på Frejas tæppe så havde sagt jeg ville lave et hun kunne bruge som sengetæppe, meeeen efter de fik køjesengen har jeg måtte sande at det nok ikk er det klogeste for hende at skulle stå der oppe og dingle rundt i forsøg på at rede sin seng hver morgen, pluds hun er så møg træt at hun dårligt er til at få ud af sengen om morgenen. Så Emma og jeg blev enig om hun fik et i samme str som Freja og så gik hun ellers med sin mor ind i de gode gemmer og fandt stof.

Og hun har god smag hvis jeg selv skal sige det, hun har valgt en masse af mine farvoritter, ren faktisk er de alle blandt mine farvoritter.
Hendes ønsker var smølfer, det lilla og grønne som er ens,  det lilla blomster (er lidt i tvivl hvor det er fra), sovetrine elefanterne og de skønne katte. Bagsiden skulle være lyserød fleece.

Nu er det færdigt og ligger klar til hende når hun kommer fra skole, desværre er jeg der ikk selv til at se hendes glæde, for jeg må desværre en tur på aftenvagt, meeen det skal nok gå, der er nogle skønne små babyer fortiden at passe og aftenvagten i går bød på fuldt hus, det er noget vi kan li. Vi kan tydeligt mærke det er en lille fødende årgang og der har været den berømte krise, der bliver desværre ikk født så mange børn mere.

Nå men et par billeder af tæppet skal i da have.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...