fredag den 21. november 2014

Jule ønsker

Så kom der endelig liv i min computer igen.
Mens jeg får lagt de nyeste billeder på computeren og få redigeret i dem, får i lige 2 af mine ønsker til jul.

Jeg ønsker mig en tape binder til min  coverlocker. Og ved den nok allerede er bestilt, da jeg fik mulighed for at få den til en god pris. Ud over den så ønsker jeg mig flere ting til den. Må håbe der falder lidt af i år.
¨

 

 
 
Et andet ønske er de super gode hæklenåle fra Clover, de hedder Amour og er virkelig skønne at holde på, desværre har jeg kun 2 af dem, så det kunne være lækkert med det fine sæt.


2 kommentarer:

  1. Gode ønsker. Jeg synes det er så svært at finde på ønsker, men har også noteret lidt personligt i år, bl.a. en ny saks til sy kassen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg faktisk også nævnt for manden. Og lidt andet til min coverpro har jeg nævnt for min bror.

      Er ret sikker på jeg får de 2 ting jeg har vist her plus lidt mere tilbehør. Må se med den saks.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...