tirsdag den 4. november 2014

Min mors fødselsdagsgave part 1.

Jeg har altid haft et eller andet med at skulle sy til andre, ikk så meget til andres børn, men har altid frygtet når nogen har spurgt om ikk jeg ville sy til dem.
Min dårlige samvittighed har dog fået mig på andre tanker. Så har haft min mor med i stofdepotet og vælge stof.
Det første der er blevet ud af det er denne bluse. Halskanten er for stor men måtte ikke lave den om for min mor, hun elskede den som den er og bortset fra halskanten så sidder den også super fint på hende.


2 kommentarer:

  1. Jeg har det på samme måde søde, for kan andre leve med små-fejl?? Eller ser de det ikke?!
    Jeg mangler dog tiden og synes tit det bliver for dyrt kontra at købe nyt...
    Den er så fin Dina, håber hun bliver glad for den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er lykkelig for den. Det er i hvert fald nemmere at købe end at sy. Og stof er ikk billigt. Den her bluse har kostet 290 i stof.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...