lørdag den 1. november 2014

Min vilde fantasi kjole.

Jeg er gået helt amok. Jeg har droppet mine tanker som lød:  "Det kan du ikk gå i, den er for vild i farverne og for plat i printet" eller  "Det stof er da kun til børn" osv.
Jeg er normalt en forsigtig per når det kommer til farver. Går ofte i sort, grå, hvid osv. Ind i mellem kommer der da en farve eller 2 med, men det er ofte lidt forsigtig i det. Synes faktisk min første Bambi kjole udfordrede mig lidt i forhold til det med print, men har været lidt misundelig på den kjole Louise Heberg Krogh havde lavet for noget tid siden.
Den indre stemme blev lagt på hylden og jeg kastede mig over kjolen.
Ind til nu har den da været på 1 gang så må jeg se om den kommer ud af skabet igen.
Kjolen er lavet ud fra onion 2007.



 
 

4 kommentarer:

  1. Den er skøn glad at se på:-) Onion 2007 er yndlingsmønsteret hos mig pt;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så men kender du det, jeg ved ikk om jeg sådan får brugt den. Ser så mange fine kjoler på Sypigerne men er ikk selv så meget til vilde farver og prints, men man skal jo udfordres en gang i mellem.

      Ang 2007 ved jeg ikk om jeg er helt glad for den, ville gerne ha ændret lidt på de indsnit. Allerhelst ville jeg ha den uden indsnit ved bryst og skulder, Men bare indsnittet ved bryst flyttet ned i stedet for at være så højt oppe. Tror et indsnit neden under brystet ville egne sig bedre til min barm

      Slet
  2. Jeg sidder og søger på Onionkjoler og falder over din kjole.
    Den er skøn Dina!
    Kærlig hilsen Louise.

    SvarSlet
  3. Jeg sidder og søger på Onionkjoler og falder over din kjole.
    Den er skøn Dina!
    Kærlig hilsen Louise.

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...