lørdag den 21. marts 2015

Et blomstrende sommersæt

Her hjemme har jeg gang i Frejas sommergarderobe. Gennemgående for den kan jeg vel sige at der kommer en masse farver på (I modsætning til hendes storesøster)

Den anden dag viste jeg lidt andet sommertøj jeg havde syet til Freja, du kan finde indlægget HER Jeg har igen taget udgangspunkt i samme top med vingeærmer. Det er nok et af mine klart mest brugte mønstre, det kan bruges på så mange forskellige måder. Det er Onion nr 20045. Og er tidligere brugt til både sommerkjoler og vintertøjet.  Ærmerne afslutter jeg ofte med en rullesøm, da jeg synes det giver sådan et fint look.

Til blusen kunne Freja ikk vælge om det skulle være med blomstret baggy shorts eller ensfarvet, så hvorfor vælge...? Begge dele er nu lavet så kan det bruges som hun har lyst. Mønstret er fra Ottobre nr 3 fra 2013, et super godt mønster også.


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...