mandag den 23. marts 2015

Robot kjolen.

Jeg har købt noget fedt stof med robotter hos www.stofdepotet.dk, (DETTE HER) meningen med det var en heldragt til lillebror, men da Freja så stoffet den ene morgen, forelskede hun sig i det. Hun udbrød straks at hun ønskede sig en kjole i det stof. Men kort efter blev hun helt stille og sagde, nej ikke alligevel mor, for er sikker på drengene i børnehaven vil drille mig med den. Tænk det er sådan nogen tanker en lille pige på 4 (Snart 5) gør sig.
Mens Freja var i børnehave klippede jeg op til heldragten og var så heldig at der var stof tilbage til forstykket til en kjole. Så jeg gik i gang alligevel.
Da Freja var puttet blev den færdig og hurra for jeg opdagede 2 pige-robotter på stoffet, for de var nemlig lige dem der overtalte Freja til kjolen alligevel var ret sej og den skulle på i børnehaven om mandagen.
En stolt og glad Freja kom hjem mandag, for der var slet ikke nogen af drengene der havde sagt noget om kjolen. Og så har hun elsket kjolen lige siden.

Mønstret er Onion 20047 i str 110.





et glimt af både kjole og heldragt. (Heldragten manglede knapper da billedet blev taget)

Min frække Freja.

1 kommentar:

  1. Så spændende at følge - skal selv igang efter en del års pause havde i mellemtiden solgt min overlocker men har nu investeret igen og en coverlocker skal jeg da også have.

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...