tirsdag den 24. marts 2015

Robot heldragt til lillebror.

Endnu en heldragt til lillebror er færdig.
Da jeg så stoffet hos Rikke hos www.stofdepotet.dk var jeg ikke i tvivl om hvad det skulle blive til.
Jeg har måtte til en krea-veninde efter knapper der matcher bare lidt, trods jeg fik 6 farver med til pressen var der ikke liiiige den farve jeg søgte. Men fandt nogle lilla som passer fint men den lilla der er i baggrunden af stoffet og jeg elsker at kunne se knapperne, kan godt li de har en anden farve end ribkanten så der kommer noget mere spil i tøjet.

Mønstret er fra Minikrea og er i str 56/62. Tror jeg har 4 stykker mere i den str. der skal laves inden jeg begynder på natdragterne i næste str.
Stoffet er som skrevet fra www.stofdepotet.dk og du kan finde det lige HER.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...