lørdag den 31. august 2013

Fødselsdags Give away.

I anledningen af bloggen lige er rundet 1 år, har jeg en super lækker give away klar til jer i samarbejde med stofdillen.com 
 
I kan ikk bare vinde 1 meter men hele 5 meter valgfrit stof af en meterpris af 50 kr.
Ja du læste rigtigt, 5 meter som du selv vælger.

Hvis ikk du kender Stofdillen.com så går du glip af noget hvis du spørger mig.
Rikke har rigtig meget lækkert stof og endda til billige penge.
 Hun holder til lidt uden for Næstved og som noget nyt holder hun åbent på lageret onsdage fra 9-15. hvor du kan komme og shoppe løs.
 
 
 
Reglerne er som følgende:
 
1 lod for fast læser af bloggen her samt lægge en kommenter her under, meget gerne med hvad du måske kunne finde på at købe.
 
3 lodder for at linke til min give away på din blog, evt i din sidebar.
Brug billedet oppe over.
 
1 lod for at "synes godt om" Stofdillens side på facebook. Den finder du lige HER.
 
Så du kan altså deltage med MAX 5 lodder. Hvis du fx er fast læser+ kommenter og har trykket "synes godt om" stofdillen på facebook deltager du med 2 lodder.
 
Skriv i din kommentar hvor mange lodder du deltager med og din mail adresse så du er sikker på jeg kan få fat på dig hvis du er den heldige vinder.
 
OBS GÆLDER KUN I DK!!!
 
 
Hvis du vil se lidt mere fra stofdillen.com så har jeg skrevet lidt om stedet, du finder det lige HER
 

51 kommentarer:

  1. Jeg deltager med et lod og skulle jeg være den heldige vinder ville jeg investere i noget lækkert stof til en kjole eller buksedragt :D

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Deltager med 2 lodder.
    Tillykke med bloggens fødselsdag :) Der er virkelig mange fine stoffer og mange af dem er billige. Jeg skal da 'derind' at kigge næste gang, jeg har brug for stoffer.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. To lodder til mig. Jeg vil købe noget lækkert Jersey til bluser til Malthe og Asta.
    Kh. Marlene
    Fruoverbyesorensen@gmail.com

    SvarSlet
  4. 4 lodder til mig - man kan aldrig få for meget stof :D

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 2 lodder :-) jeg ønsker mig noget lækkert let stof til et par bukser til mig selv.
    Kh Line
    Kahrkreation@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder :)
    Jeg vil købe noget jersey til krøltoppen! må lige kigge nærmere på deres hjemmeside, det lyder jo vildt billigt :-)
    sabrina_jm@live.dk
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  7. Jeg tager to lodder :)

    Jeg ville bruge det på noget mønstret bomuld

    SvarSlet
  8. Jeg er med på 1 lod. Jersey står på min favoritliste.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  9. http://stofdillen.com/product/100-bomuld-830/ lækkert og flot stof, som klart ville ende i min indkøbskurv :-D
    Følger via Bloglovin' og deltager med 1 lod.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  10. Lækker lækker give away. Deltager med 2 lodder. Hvis jeg er heldig vil jeg købe stof til en buksedragt til mig selv. Maya (maya.lokke@stofanet.dk)

    SvarSlet
  11. Så lækkert. Jeg hapser to lodder mvh helena

    SvarSlet
  12. Min mail er forresten helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Lækkert deltager med et lod. Ville elske økologisk jersey eller noget sødt bomuld.

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med på to lodder. Vi mangler stof til polstring af en gyngestol vi har købt til at sidde med lille bebs i og det ville være rart at få den færdig. :-)

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Tillykke med blog-fødselsdagen :)

    Er med med 2 lodder :)

    Selvom jeg liiige har bestilt 9 meter stof hos Stofdillen kan man jo altid bruge mere stof ;) Jeg ville nok vælge primært jersey, interlock og rib - altid godt at have på lager til trøjer, bodyer, heldragter, bukser mm :)

    mvh Maria (www.hverdagenpaavrangen.wordpress.com)

    SvarSlet
  16. 5 lodder uden tvivl! Følger og liker på bloglovin ;)
    Jeg har længe haft en stof pusletaske på to do listen og bliver drillet (i en sjov og kærlig tone) i min mødregruppe fordi jeg ikke liiiige har fået købt stof til det :)
    Så håber mit projekt kan blive til noget
    X Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke så mye med jubileum! 5 meter... Det kunne jeg godt nok komme langt med! Deltager med 2 lodder!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg går all in med 5 lodder.. :o)

    jeg ville elske at vinde noget af deres jersey, og måske noget bomuld .. alt sammen til tøj til ungerne..

    Den brune med turkise helikoptere, og den lilla med scootere og den grå med ugler og den grå bomuld med hvide stjerner.. o den grå isoli med sorte stjerne..

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 2 lodder og jeg ville vælge noget økotex.

    SvarSlet
  20. Jeg er med på 2 lodder - jeg følger dig, og har liket facebooksiden :0)

    Det ville nok blive til noget isoli og jersey - Sandsynligvis basisstoffer i hvert fald, da jeg ikke har så meget af den slags i forhold til hvad jeg har af mønstrede bomuldsstoffer ;0)

    SvarSlet
  21. Jeg kaster et stort lod i puljen, for lækkert stof kan man aldrig få nok af :)

    SvarSlet
  22. Deltager gerne med 1 lod. Og hvis jeg er heldig skal det bruges til en kjole til mig selv. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  23. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  24. jeg er med på 2 lodder ;)
    jeg ville købe noget lilla blomster stof til nogle bukser til mig selv og stribet stof til nogle babybukser til min venindes søn ;)
    så jeg krydser finger :)
    min mail: natasjaamalienissen@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med 2 loder. Og vil hvis jeg vinder gerne finde noget stof til kjoler og bluser.

    Mail: regina_2001@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg napper også 5 heldige lodder.
    Jeg ville nok købe noget jersey til børnetøj eller kjoler til mig, eller bomuld til flere kjoler til mig eller bukser til børnene... eller... :)

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 1 lod -følger dig via bloglovin. Har selv lige købt noget stof fra Stofdillen, men kunne sagtens bruge mere derfra :-) Hvis jeg skulle være heldig at vinde, ville jeg nok vælge noget jersey. Mvh. Ditte

    SvarSlet
  28. Jeg deltaer med 2 lodder, følger dig via Friends Connect :)

    Pia
    piarotbk@yahoo.dk

    SvarSlet
  29. jeg deltager med 2 lodder liker på Facebook og følger dig på bloglovin
    egeskovthomsen@Gmail.com

    SvarSlet
  30. Hej

    Jeg snupper 5 lodder.... Linker lige i aften!

    Jeg ville ønske mig noget af det uld/bomuldsjersey som lige er kommet! Det vil være rigtgi lækkert til bløde bukser til bettemanden!

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med 5 lodder og puha der er meget lækkert at vælge imellem på den hjemmeside... Det sakl være nogle bukser til mig selv og noget andet af en eller anden art:-).

    God weekend.

    Kh Trine

    SvarSlet
  32. Jeg deltager med 5 lodder og puha der er meget lækkert at vælge imellem på den hjemmeside... Det sakl være nogle bukser til mig selv og noget andet af en eller anden art:-).

    God weekend.

    Kh Trine

    SvarSlet
  33. Jeg skynder mig lige at deltage med 5 lodder :-)
    Jeg tror aldrig jeg kan få for meget stof.

    KH Annie
    annie.rosendal@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Svar
    1. Jeg skynder mig at deltage med to lodder - og så har jeg endda valgt at "synes godt om" både Stofdillen og Stofdepotets side på facebook. :-)

      christinaenig@gmail.com

      Slet
  35. Jeg snupper 2 gode lodder.
    Jeg vil gerne købe noget Jersey-stof med dyreprint på, hvis jeg er heldig:-)

    SvarSlet
  36. STORT TILLYKKE MED FØS'DAGEN 😉Jeg deltager med 2 lodder (har desværre ikke nogen blog). Hvis jeg er så heldig og vinde skal præmien bruges på jerseystof som jeg rigtig gerne vil lære og sy børnetøj af 😃 - er meget nybegynder 😃

    SvarSlet
  37. Sikke en lækker give away, er med på 1 lod og tillykke med bloggens fødselsdag:0)

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    VH Louise

    SvarSlet
  38. Jeg snupper 2 lodder.. så venter jeg bare på at jeg vinder

    SvarSlet
  39. Lækker give away:)Jeg er med på 5 lodder:)

    SvarSlet
  40. Deltager med 2 lodder. Vl sy t-shirts's til vores lille fætter og kusine
    Doscani@icloud.com

    SvarSlet
  41. Deltager med 2 lodder. Vl sy t-shirts's til vores lille fætter og kusine
    Doscani@icloud.com

    SvarSlet
  42. Jeg skal da være med på to lodder... !!!

    SvarSlet
  43. Wuhuu...jeg smider da lige 5 lodder i puljen og krydser fingre for at jeg er heldig :)

    SvarSlet
  44. Jubii - smider 5 lodder i puljen - og så krydser jeg bare fingre :-)
    Du lille fe som giver held - kast lidt i min retning :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  45. Jeg har linket til din giwe away på min blog og følger dig allerede. Håber på at vinde:-)
    bebu@dpu.dk

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...