onsdag den 21. august 2013

Indrømmer det!

Jeg er en stofmisbruger! Med meget store bokstaver, men jeg elsker det.
Her er hvad der sidst kom fra skønne Rikke bag bloggen bemydragonfly
Allerede nu ved jeg der snart kommer mere fra hende.
Hun har lært at udnytte min svaghed, til min mands store fortrydelse.
 
Planlægger nye kjoler til pigerne.
 
Kan ikk helt vælge en favorit men den det sidste trække lidt op, er et jeg har ønsket mig længe, så dejligt det nu er i samlingen (så må jeg håbe jeg tør klippe i det) 
 



 

4 kommentarer:

  1. Masser af fint stof - I må da have et kæmpe hjem siden du har plads til alt det stof:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut ikk. :D Vi har en 3 vær. lejlighed med have. den er vel omkring 93 kvm. Mine maskiner fylder halvdelen af spisebordet og soveværelset er fyldt op med stof. Lige pt er alle mine hylder fyldt max op, kan ikk komme et eneste lille stykke stof der op og ja resten ligger rundt omkring i bunker (i soveværelset)
      Gudskelov for pigerne deler værelse :D

      Men Christina du er jo heller ikk helt på den lade side, mindes noget om du også får en del del meter hjem af gangen. :D Men tror bare du er bedre til at bruge det end jeg er :D

      Slet
    2. Hihi. Vi har et træningsrum hvor der står tre stigreoler til opbevaring af alt muligt (vi har hverken mulighed for opbevaring på loft eller i kælder). I starten brugte jeg én hylde - nu bruger jeg vist 1,5 reol plus at stoffet står stablet op i bunker foran reolen. Men jeg KAN ikke sige nej til et godt tilbud, så når f.eks. Stofdillen har noget jeg gerne vil have til en god pris, så bliver jeg nødt til at bestille - uha, manglende rygrad, når det kommer til stof.

      Slet
    3. Det kan jeg godt nok heller ikke, jeg skal ud til Rikke i morgen (mon det går galt)

      Manden kom til at sige den anden dag at an hellere måtte sætte en hylde mere op for han kunne godt se med alle de bunker jeg havde brug for det, for kunne jo ikk beslutte hvad jeg skulle sælge. Alt har jeg jo en bagtanke med :D

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...