lørdag den 17. august 2013

Nyt lækkert sæt #1

I går aftes fik jeg en spontan ide da jeg sad og kiggede i mine mange mapper.
Dette fine sæt poppede lige op i mit hoved, og så smed jeg da selvfølgelig alt hvad jeg havde i hænderne og kastede mig over mine symaskiner.
Hvor er det altså bare dejligt at lege med den CoverPro1000 er sikker på jeg bliver rigtig glad for den. Har længe drømt om at kunne lave den pyntesyning som her er grå.
 
Jeg fik lavet dette fine sæt i velour og jersey. Dog ALT ALT for stort til Freja. Blusen er str 104 og er fra OTTOBRE mens bukserne er str 4 år-110/116 og er en variant fra Minikrea nr 30300. Så det må ind i skuffen og vente til hun en gang om et års tid er stor nok og mig, ja jeg kaster mig bare over et nyt sæt som hun kan bruge her til vinter. (hvis jeg kan få hende i andet end kjoler)
 
Beklager billederne er lidt mørke.
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...