onsdag den 11. september 2013

Minnie kjolen

For noget tid siden fik jeg noget jersey af min mors veninde. Det var 2 små stykker med Disney figur. Det ene det sødeste jersey med Minnie og det kan jo ikk passe bedre når man har en datter der elsker Minnie. Hun har ellers været lidt på retur gennem sommeren, men sidst vi var forbi H&M måtte vi altså have både Minnie bluser men også et par bukser med allover Minnie print, så kan vist godt sige hun er IN igen for Freja.
Det blev også bekræftet da hun så den her kjole. Trods der var valgt kjole for dagen, så skulle det ændres da hun så den her. Jeg havde ellers bildt mig ind det nok bare skulle blive til en natkjole, men der var Freja ikk helt enig med mig og ja da først den kom på så fik hun ret.
 
God dag til jer der ude. Jeg vil nyde en fridag og overraske pigerne med en tur i bio i eftermiddag for at se Smølferne.
 



 
Sidste billede MOAR JEG GIDER IKKE MERE!!!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...