lørdag den 19. september 2015

To-do Ta-da #3

Så nåede jeg til det friske abekatte stof og det sidste sæt jeg havde klippet på forhånd.
Er jo normalt til en masse farve men ærger mig faktisk lidt over buksen ikk blev brun i stedet så overvejer at sy en bluse i str 62 eller 68 i abestoffet med brune bukser.
 
Igen har jeg brugt body mønstret med lidt dybere hals og buks som er et alternativ på heldragten med raglan ærmer. Næste bukse mønster jeg skal prøve til ham, er Minikreas sweat buks hvor jeg klipper den så den ikke er så baggy.
 

 
Lige denne gang drillede min tape binder mig en anelse.
 
 

14 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint sæt... Du får rigtigt afprøvet nogle mønstre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja skal ha fundet de mønstre der er gode til ham

      Slet
  2. Synes det abestof er så SKØNT :o)
    Super fint sæt du har fået syet.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker de aber. (Kom til at bestille 2,5 meter)

      Slet
  3. Jeg er vild med det der abestof. I det hele taget laver du fantastisk mange lækre ting kan jeg se. Glæder mig til at følge med her hos dig :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Er også vild med dem men tror jeg fik overkøbt mig

      Slet
  4. Sikke et fint sæt - du er altid så dygtig.
    Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet
  5. Så fint et sæt. Det vil også være flot med et par brune bukser :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk. Må ha klippet et par op sammen med alt det andet jeg har fået klippet

      Slet
  6. Sikke et herligt abestof, du har brugt <3

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...