torsdag den 16. januar 2014

Skønne baggy bukser

Jeg har den sidste tid arbejdet lidt på at få lavet mit eget mønster til baggy bukser. NU er det endelig klar til at blive til en masse fine bukser. Må være ærlig og sige er ganske stolt og glad for jeg har fået lavet dem og hvor var det dejligt da de blev afprøvet i weekenden en af masse glade børn der var på besøg hos mig. Men spørger du mig hvordan man gør vil du sikkert bare høre et ØØØhh.... Ja ser du... For er ikk ret stærk til det med at lave mønstre selv eller lave om på et allerede eksisterende mønster. Men denne gang gik det nu ret godt.

Jeg glæder mig faktisk til at få lidt gang i mit salg igen. Mine piger har fået SÅ meget her i julen, ikk mindst den store som også har fødselsdag kort før. Hun har for første år ønsket sig stor-pige tøj og det skal jeg da love for hun har fået. Så nu hvor det kun er nattøj hun egentlig mangler, ja så er der masser af sytid til bestillingerne.

Meeeen kan nok ikk holde mig fra at sy til dem alligevel. Skal jo bevare gnisten ved det hele og det kan jeg ikk hvis det hele går op i syning af hvad andre ønsker og ikke mine idéer. Sådan en pludselig idé der bare må føres ud i livet.


 
 
 
 
 
 
 
 

23 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super flotte alle par bukser :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at være blevet et rigtig skønt mønster

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også min fornemmelse, ikk alt for bredt det er mine piger ikk så meget til

      Slet
  3. Svar
    1. Takker... :o) Min egen skal have dem med sølv stjernerne på i morgen :o)

      Slet
  4. Hvor er du flittig Dina - de er så flotte.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker de kører nu ganske hurtigt igennem maskinen når først mønstret er lavet.

      Slet
  5. Super mønster - jeg er også igang med at tegne, men synes det driller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit tog også lidt tid og tilpasninger, og det er ikk lige noget jeg giver mig i kast med igen det næste stykke tid.

      Slet
  6. Det mønster ser super fedt ud :) Hvor er det stof med glimmerstjernerne fra? Det er så fint...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er købt hos Rikke med stofdepotet men er længe siden så det er desværre udsolgt.

      Slet
  7. Hejsa, er det muligt at købe 2 camouflage bukser i 98 og 122? Gerne smalle, da det er 2 tynde drenge ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil du godt kunne, jeg skal bare have bestilt noget mere hjem :o) Selve modellen er smal i det, sidder fint på mine egne piger som ikk er brede.

      Slet
  8. Hej Dina. Sikken fin blog du har. Og skønne bukser, jeg kan ikke komme overens med min symaskine i strækstof ville ellers gerne sy et par bukser til min datter i det fineste rosa øko stof jeg har købt
    Hvilke str syr du i? Min datter skal bruge en 68 el 74, tror du at du kan sy et par for mig?
    Kh ketty og ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. :o)

      Desværre er min mindste buks i denne model str. 80 som er lang i det. Er det fast stof du har købt?

      Slet
  9. Må man købe et mønster. Kan virkelig ikke finde noget i den stil... Og vil så gerne sy dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina

      Jeg vil anbefale dig Minikreas baggybukser, dem har jeg brugt rigtig meget. Ønsker du ikke syning for og bag kan du lave en lille ændring og lægge det mod fold.

      Lige pt kan jeg ikk sælge dig mit mønster da det hele ligger pakket ned og vil være det ca 1-1½ måned endnu

      Slet
  10. Hej. Skønne bukser! Kan man købe mønstret af dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. hejsa,

      Desværre er de ikk lavet til salg og er bare mine egne jeg har fiflet med. Men vil kunne anbefale dig det fra Minikrea, det har vi været glade for også

      Slet
  11. Helt i orden. Det vil jeg prøve ☺️

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne spørge dig til pris på at få syet nogle par hos dig :) Kontakt mig på a_vistrup@hotmail.com

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...