mandag den 30. september 2013

Hækle ----> jeg øver...

Som i ved er jeg ved at forsøge at få en lille krea-klub op at stå her i Næstved.
Ind til nu har vi bare været et par stykker hver gang men vi hygger os.
Jeg selv er begyndt at forsøge mig med at hækle.
bemærk venligst FORSØGE.
Jeg har lige lavet 2 nøglesnore, en til mine arbejdsnøgler og en til Emmas cykelnøgle.
Jeg har ikk gjort noget ved min egen men Emmas har fået et lille fint bånd på så den ikk ruller sig sammen hele tiden.
 
 
Jeg har nu kastet mig ud i det med oldemor firkanter.
Øver mig med at lave et lille tæppe til Frejas dukker, ind til nu går det nogenlunde med firkanterne, men så er det jo lige det med det også skal samles når jeg en gang har nok.


2 kommentarer:

  1. Det lyder da spændende med det hækleri :-D
    God mandag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Det går da helt sikkert i den rigtige retning - Jeg synes det ser ret fint ud ;0)

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...