onsdag den 25. september 2013

Nu må det være nok!

Ja nu må det stoppe...
Her ser du noget af det sidste der bliver lavet fra min hånd af leopard kjoler.
De er super fine, men nu er jeg ved at have fået for meget af det gode.
Mine kunder har revet dem væk hurtigere end jeg har kunne bestille mere stof hjem.
 
Nu skal de kjoler bare nydes på mine piger og det der fremover bliver lavet er til os selv.
Generelt tror jeg mit lille firma er lidt i bero pt. Jeg har så mange idéer til mine piger, men når jeg havde knald på i firmaet ja så var der  bare ikk tid til at sy til mine egne piger. Og det er jo egentlig dem jeg brænder for at  sy til. Har heller ikk fået røde roser fra dem over alt det fede tøj som de har set her hjemme, men som bare ikk var til dem. (De kære små, kan ikk andet end at elske dem)
Faktisk er mange af mine bestsellers oprindeligt kommet fra noget jeg har lavet til mine piger.
 
De sidste billeder i får at leopard bestillinger er en anelse anderledes end de mange andre.
Den ene bestilling er 2 kjoler er med Neon grøn i stedet for pink. Og den anden bestilling er med et par bukser med neon pink piping i sidesyningen.
 
Kjolerne er syet ud fra Iris som er fra Homemade/stof2000
Stoffet er købt på www.etsy.com og det neon kantbånd samt piping er købt hos bettyp.dk
 


 
Beklager men det driller mig med at få billederne i stor str.
 
I dag vil jeg nyde en tur i Falkoner biograf med min bror, vi skal ind og se kvinden i buret. Det er med mad, drikke, popcorn og slik. Elsker når min bror får sådan nogle gode tilbud. Vi var også inde og se Stieg Larsson film i bio den gang de kom.
Tak brormand for nogle dejlige ture vi ind i mellem tager os.
 
 

4 kommentarer:

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...