lørdag den 7. september 2013

Klip klip klip

Inspireret af en masse af jer på bloggen og på instagram har jeg fundet saksen frem.
Det er tøj til Freja jeg er i gang med at klippe. Der er gang i alt fra kjoler, bukser til bluser. Pt er det jersey der står for skud, skal også have lidt fat i nogle favoritter af mit vintage stoffer.

Emma og tøj puha synes det er svært. Hun vil rigtig gerne have tøj jeg laver, men hun svinger rigtig meget i om det skal være vilde farver og print eller om det skal være lidt mere stilet og stor-pige. Ind til nu har hun i hvert fald ikke haft tid til at se på stof og hvad hun kunne tænke sig.

I det skønne bambi stof har jeg ind til nu klippet en bluse op og så et par pink velour bukser ala de lyserøde jeg lavede den anden dag, indersiden af lommerne er i bambi stoffet. Regner med der også skal laves en kjole til hende i stoffet har bare ikke fundet ud af hvilken model endnu, men saksen er ikk lagt væk endnu til Freja tøjet.

2 kommentarer:

  1. Så er du flittig igen:-) Glæder mig til at se resultatet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. må hellere se at komme i gang. Nu er det meste af lipperiet i hvert fald klaret, skal lige ha klippet et par stykker mere inden jeg kaster mig over maskinerne.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...