fredag den 27. september 2013

Lækkert sæt #5 ---> denne gang til den store pige.

Så er jeg endelig kommet ind på hvad Emma min store pige kan li og vil gå med.
Jeg synes jeg har haft en periode hvor jeg ikk helt kunne finde ud af hvad jeg skulle sy til hende.
Hun gider ikk rigtig det farverige tøj som Freja ofte går med.
Hun er på vej til de 7 år og endelig er hendes vilje ang. tøj begyndt at træde frem.
Det der prinsesse og Hello Kitty det er bestemt ikk et hit mere, nu må det gerne være lidt mere..
Ja stor pige tøj.
Det stiller jo lige pludselig andre krav til mor her, så mig i gang med ny-tænkning...
Nu har jeg endelig fundet vejen frem og idéerne kommer væltende.
Så nu er det bare i gang når tiden byder sig.
 
I de sidste par dage er det dette sæt her jeg har arbejdet på.
Toppen havde jeg egentlig planlagt lidt mere ala Sweatshirt men det blev ændret i sidste øjeblik, da jeg egentlig synes den er fin som den er. Grundmønstret er fra Ottobre, men har både lavet det bredere og længere samt tilføjet den fine detalje ved ærmet.
Buksen er lavet helt efter Minikreas mønster på baggybuks.
Stoffet er fra www.stofdepotet.dk og den sorte isoli fra toppen er købt i stof2000.


 

 


 
 
 

10 kommentarer:

  1. Hvor er det et skønt sæt. Det er rigtig fedt med stjernedetaljen :-) Det kan Emma da kun blive glad for. Rolige farver med nogle fede detaljer :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev hun også, og der er god vokseplads i blusen, som er god bred i det, sådan lidt ala over-size

      Slet
  2. Det ser virkelig godt ud! Super med storpige tøj fra symaskinen. Kan godt forstå at set er svært at komme igang, for det er nemmest at lave det søde prinsesse tøj ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har de i hvert fald hurtigt en tendens til at blive. Men nu tror jeg stimen er brudt og der de næste projekter står "stor-pige-tøj" på programmet. :)

      Slet
  3. Sikke et fint sæt det blev til og lækkert leo-stof. Godt du fik lidt inspiration :-)

    SvarSlet
  4. Det er vildt lækkert. Jeg tror desværre ikke jeg er så god til at applikere, så jeg må lade være at sætte stjerne på min version, men ellers skal jeg være total copycat:-) God weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger det der stryge lim-ting, når jeg appliker. Jeg kan ikk lige huske hvad det hedder men det stryger jeg på det jeg skal appliker på og så på tøjet så glider det nemlig ikk for mig og det ser meget pænere ud.

      God fornøjelse, jeg glæder mig til at se din udgave :)

      Slet
  5. Super fedt sæt....bruger også vlisofix når jeg applikere, det virker rigtigt godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg kan og vil ikk appliker uden, det bliver så meget nemmere.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...