tirsdag den 16. september 2014

En aha oplevelse til overlockeren

Efter jeg har fået min coverlocker igen er jeg begyndt at følge bloggen Kan mor sy? og her den anden dag lavede hun et indlæg omkring den kant overlockeren efterlader. Hjemme hos mig irriter den mig tit for den vipper af sig selv modsatte vej af hvad jeg vil ha den til... Og det er her min aha oplevelse kommer ind i billedet. På DETTE indlæg giver hun en kort og god beskrivelse om hvad man gør for at få den til at vippe den vej man vi ha. Ufatteligt hvor simpelt tingene kan være...!



Billedet er lånt fra indlægget.

2 kommentarer:

  1. fedt indlæg - tak for henvisningen!

    Mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg fik i hvert fald lært noget jeg ikk var klar over og tænker jeg er nok ikk den eneste der har være lidt irriteret over den kant folder den forkerte vej

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...