torsdag den 4. september 2014

Velkommen hjem Fru Janome (Igen)

Jer som har fulgt mig noget tid ved jeg har haft købt en Janome CoverPro 1000 CPX men hvad de færreste af jer ved er at  jeg faktisk solgte den for ca. 6 måneder siden. Jeg blev så skide sur på den og i et brokkeindlæg på en side på Facebook blev den solgt i løbet af 2 timer... (okay den blev også solgt billigt med det tilbehør jeg havde, men var pænt sur)
De første par måneder savnede jeg den bestemt ikke, men specielt efter vi er kommet i huset har jeg virkelig savnet den. har siddet mange timer og savlet over de fine oplægninger jeg havde lavet med den.
Ja nok snik snak, nu står der en ny hos mig igen... Og hvis jeg selv skal sige det så er den her meget bedre end den gamle trods det er samme model... Den nye går bare meget mere smooth...




 

 
 

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at hilse på hende på lørdag :o) men især at hilse på dig.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. det var rigtig hyggeligt. håber da det kan gentages en dag. fik så meget inspiration

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...