fredag den 5. september 2014

Peplum kjole i zebra striber

Fik den anden dag et af de nye mønstre hjem fra stof og stil, denne gang er det peplum kjolen. Den er kommet i str 140 og 110. Emma på snart 8 bruger normalt 134/140 i købetøj så turde ikk satse på en str 128.
Den blev SÅ fed... Og HURRA det synes hun også selv for en gang skyld. Jeg klippede kjolen på en aften og ja så tog det mig kun lidt over 1 time, så vupti var der en lækker kjole.
Det skal siges jeg synes den var meget lang i selv nederdelen. Jeg har klippet 10 cm af dem og det er efter jeg havde lagt den op. Så næste gang klipper jeg den 12 cm mindre i længden, men så synes jeg også den blev god og det samme gjorde Emma.
Emma er ellers svær at gøre begejstret for hjemmesyet tøj men her ramte jeg plet.







2 kommentarer:

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...