fredag den 12. september 2014

Kort kjole blev til natkjole

Jeg fik lavet lidt i lørdags. Bla havde jeg købt det fine kjolemønster på en Maxi kjole i Stof og stil. Jeg bruger altid str 38 i alt hvad jeg syr. Da jeg tog mønstret ud af pappet kunne jeg godt se jeg ikke kunne være i den så lagde ca 1-2 cm til i hver side, men men men.. Må indrømme det bare ikk var nok. Den sidder fint over brystet med hold da magle jeg får en ladeport i den der siger spar 2... Så nu er den lagt i bunken til natkjoler/nattøj.


2 kommentarer:

  1. ;-) ja det var en super fin natkjole men jeg vil give dig ret i at mønsteret vidst er skudt ved siden af. Jeg vil slet ikke tænke på hvilken størrelse jeg skulle bruge når 38 er for lille til dig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ved ikk lige hvad der er sket for det mønster... Godt nok stod der slimline men så meget havde jeg nok ikk lige forventet. :)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...