onsdag den 30. juli 2014

Afskedsgaven til en fantastisk pædagog

Puha.. I morgen torsdag bliver en hård dag. Der skal vi tage den sidste afsked med børnehaven Lillevang hvor vi har haft vores daglige gang i godt 4 år. Vi sagde farvel til Inge før vores ferie og i morgen er det den aller sidste dag og der skal tages afsked med Birgit.

Birgit har altid været lidt misundelig på mine bukser og har kommenteret dem op til flere gange så jeg var slet ikk i tvivl om hvad hun skulle ha. Stofvalget var bestemt ikk svært. Havde set det fineste stof i sort og hvid hos www.stofdepotet.dk (Ja hvor ellers) som bare skreg BUKSER...! Og hvor det dog bare passer godt til lige det formål. Må indrømme jeg er så misundelig så jeg skal da liiige forbi efter en lille meter mere så jeg også kan få et par.

Stoffet finder du HER og er en lækker viscose jersey til bare 80 kr meteren. Mønstret er den tilbagevendende fra Onion nr 4027 som jeg er rigtig glad for.

 
 
 
 
 
 
Det er så dejligt når der begynder at ske lidt i krea-kontoret. Har også fået lavet et par små shorts med katte på til Freja, dem skal i nok også få at se. 
 

2 kommentarer:

  1. Det er trist og ikke let at skulle tage afsked med gode pædagoger. Men denne pædagog er godt nok heldig med så flot og personlig en gave.

    Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ikk nemt. Men det gik og håber og tror de nye pædagoger er mindst lige så søde.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...