tirsdag den 21. april 2015

undertøj igen - det første sæt til dreng

Jeg har syet lidt undertøj til Rikke som skulle bruge det som en lille gave. Det betød jeg måtte ud i at sy mine første boxershorts. Jeg er ikke stolt af det tekniske i dem, men det skal nok komme, lillebror skal vel også ha boxershorts om et par år.

Stoffet er fra www.stofdepotet.dk og det samme er den skønne stjerne elastik som Rikke har fået hjem. Den er bare lækker og håber da på manden nu er overtalt til jeg skal forsøge med et par til ham.

Jeg har taget udgangspunkt i Ottobre. Undertrøje og underbuks er fra nr 6/2013 mens boxershorts er fra nr 1/2013.



2 kommentarer:

  1. Så fine nogle sæt undertøj....og rigtig lækker elastik :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så lækker. Har også købt mig en del forskelligt i håb om jeg skal lave nogle flere. Ved Rikke har flere farver på vej hjem

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...