mandag den 17. september 2012

søndag med solskin

Søndag og solskin det indbyder da bare til en gå tur, så selvfølgelig var vi ude. Frem måtte barnevognen til en træt Freja, for hun havde bestemt sig for hun absolut ikke ville sove til middag. Emma skulle ud med sit løbehjul, selvom hun efter 5 min bliver irriteret over det. Så var det godt vi lige kunne holde et pit stop hos nogle venner til en tår saft og en hyggesnak inden turen gik hjem.


 
Ja Freja sidder og hygger sig med mit første forsøg på at lave et patchwork tæppe. Det er ikke blevet heeeeeelt godt hvis du spøger mig, for jeg kan jo se alle de fejl jeg har lavet, men alle dagplejemødrene kan åbenbart ikke se dem, for de er helt vilde med tæppet, som nu er blevet en fast del af barnevognen.

2 kommentarer:

  1. Det er da også top tjekket med de farver, kuntil at live glad for... Jeg har lavet et lille indlæg om dig idag, så håber det giver lidt trafik på siden...

    Vh Rikke

    SvarSlet
  2. Takker... har godt læst det, er super glad for du vil hjælpe mig frem. Har vist også skrevet til dig der. Skal lige ha overskået et par dage så kommer der lidt nyt fra mig, er bare rigtig træt, er lige startet op i praktik på barselsgangen efter at ha siddet på min flade på skolebænken

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...