tirsdag den 13. november 2012

en del kreatid og en hel masse bukser

Haft lidt tid de sidste 2 formiddage til at sy lidt. Egentlig burde jeg ha sovet efter mine nattevagter men når først jeg har fået afleveret pigerne har jeg problemer med at falde i søvn. I går fik jeg et par timer men kunne ikk falde i søvn i dag. Det gør nu ikk så meget da jeg ikk skal afsted i aften, men på dagvagt i morgen. Så hvad er mere passende end at få syet en masse bukser.

Det er egentlig kun 2 af dem der er til den mindste, resten bliver sat til salg. I alt 3 bukser og 4 ballonbukser blev det til. Planen er dem med uglerne og mariehønsne beholder vi. Dem med uglerne burde hun passe nu og de andre er lige et nummer større, hun er lige vokset ud af hendes de gamle med mariehøns som var yndlingsbuksen, så gør ikk noget de må vente lidt.

Så fik jeg også begyndt at få sat Emma tæppe sammenm, vi blev enige om det helt store tæppe må vente til den dag de får hver deres værelse, så lavet et i samme str som det Freja fik. Udover det havde jeg en masse små stykker som er blevet lavet om til lapper, som nu bare skal sættes sammen.















 
 

7 kommentarer:

  1. Hold da op du har været produktiv søde!
    Er helt vild med dine bukser, de ser super behagelige ud :)
    De blå med fodbolde er da ikke til at stå for!!
    Tænker at jeg ville have det på samme måde, jeg ville heller ikke kunne ligge mig til at sove hvis der var ro i huset og symaskinerne bare gloede på mig :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige netop og så for at vifte endnu mere med fristelser så har jeg jo alt mit stof på hylder i mit soveværelse så jeg lå jo bare der og kiggede på stoffet mens idéerne bare blev ved med at komme.

      Jeg faldt også pladask for det med fodboldtene, men har jo ikk selv nogen drenge, men så må de sættes til salg.

      Slet
  2. skønne bukser og sikke en stak, du må være træt efter sådan en omgang

    SvarSlet
    Svar
    1. egentlig ikk har bare lyst til at lave flere. :o)

      Slet
  3. Sikke effektiv du er. Lækre bukser :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Super lækre ballonbukser, det er også mit favoritmønster ;0) Glæder mig til at se dit lappetæppe når det er færdigt, er selv igang med to sæt babysengetøj til et par nevøer som meget snart kommer ud og hilser på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er også lidt spændt på det, normalt bruger jeg meget tid på at udvælge stof og lægge puslespillet, her har jeg bare taget lidt men holdt det under lidt regnbuetema med farverne

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...