mandag den 26. november 2012

ShoppeSTOP!!!

Hmm det skal vist ikk være nogen hemmelighed at jeg har købt en hel del stof her på det sidste, så nu må det stoppe. Jeg har sat mig for at resten af 2012 bliver der ikke købt noget nyt stof, tror der i mod jeg skal til at rydde lidt ud i det og ha sat lidt til salg. Jeg har købt en del hele betræk hvor jeg egentlig ikk har behov for det hele, så mon ikk når tiden byder sig der kommer en del til salg, men men jeg skal liiiige har overstået en 6 års fødselsdag på onsdag og i weekenden.

Billederne er bare sådan lidt blandet fra mit lille lager













4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej det regner jeg ikk med, så længe jeg kan bytte med mit stof for andet stof så går det liiiige ;o) Skal lige ha set hele lageret igennem når der falder ro på efter Emmas fødselsdag.

      Slet
  2. Hihi - mon ikke du lige kan klare en måned? Men det er altså svært....jeg klarede den jo faktisk ikke en hel måned (pinligt). Men jeg vil gerne deltage i shoppestop resten af året:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. det lyder godt, altså ved lageret er så stort at jeg burde kunne klare mere end 1 mdr meeeeeen det er måske også lige at stramme den lidt. lagde min sidste bestilling i dag hos Mia, så hun får æren af at være årets sidste sælger hos mig... hehe

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...