mandag den 25. februar 2013

Endnu en kjole så dagens lys

Da jeg endelig havde fået taget et billede af det skønne jersey stof jeg havde vundet, kunne jeg ikk helt lægge det fra mig. Det resulterede i denne kjole. Det er et mønster fra ONION nr 20039. Et mønster jeg købte for flere år siden, men har ikk fået brugt det endnu, men i dag blev det så dagen.
Har lavet en tunika eller meget kort kjole i str 98. Det ender nok som en tunika til Freja om noget tid. Den passer hende perfekt i længden, men i ærmerne og over brystet mm ja der er der alt for stor. Så den må ned i skuffen sammen med den lille kjole jeg lavede den anden dag. Den med banbi og prinsesser kunne hun godt passe. Hvis ikk du har set mine indlæg så kig HER og HER.
 
Er egentlig ganske godt tilfreds, nu må jeg så bare være tålmodig til hun kan passe den. Synes ikk hun mangler noget lige pt så syr i str 98, trods hele kassen under sengen er proppet med tøj i str 98 (og vi har et par sække fra Emma i str 98/104) men nu tror jeg også det er ved at være Emmas tid til få lidt mere nyt. Da hun blev spurgt til mogen hvad hun ville have på var hendes svar at det var hun lige glad med bare det var noget jeg havde lavet, så på med den nye kjole fra den anden dag selv om det er en sommerkjole. Bare på med en langærmet inden under så gik den uden problemer, og ih hvor den model bare sidder fint på hende, og hvor er jeg bare glad for at se den glæde i hendes øjne igen når jeg har lavet noget til hende. Det har ellers længe været ret ufedt at gå med det i en lang periode.
 
 

 
 


 
 
 

5 kommentarer:

  1. Det stof er super skønt og det er kjolen også :-)

    SvarSlet
  2. Super fin kjole.
    Jeg har netop købt samme stof, sa jeg kan sy en kjole til kusinen :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin kjole. Ville blot sige at jeg endelig har fået brugt noget af det skønne stof jeg vandt hos dig for lidt tid tilbage: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/symaskinen-krer-igen.html Det har godt nok ellers ligget længe og ventet på jeg fik klippet i det ;)

    SvarSlet
  4. Hejsa!

    Fed blog du har dig - har tilmeldt mig som fast læser :)

    http://marollebergstroem.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til. Som du nok kan se har den stået stille et stykke tid. Jeg er her stadig bare ikke bag tasterne. Det kommer sikkert igen men hvornår kan jeg ikk love noget om

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...