mandag den 4. november 2013

Vendbar elefanthuer

Så er det blevet vinter tid, eller nok ikke helt, men nok til at mine piger må have deres huer frem. Og selvfølgelig er dem fra sidste år for små.
Så er det godt jeg har fået en masse energi efter på vores tur til Sverige i weekenden.
Den første hue blev for stor rundt om hovedet (Det er den med pingvinerne), men pyt jeg kaster mig da bare ud i en til. Og gudskelov passer den fint. 
Her hader vi de der købehuer for de er altid på løse i ribben rundt om ansigtet og så bliver de små fine ører blottet og ja så går der ikke mange dage så ligger de med MØB. Så hurra for mor kan selv.
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Du selv lavet mønstret ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej og ja, jeg har taget en af deres gamle huer og tegnet efter, blandet lidt med stof2000 og igen blandet lidt med mine egne tilpasninger så den bliver som jeg vil ha den :o)

      Slet
  2. Hvor er de super lækre, jeg vil også gerne have fingrene i det mønster søde, er det hjemmelavet??

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har taget udgangspunkt i det fra stof2000 og så rettet til med tanken om en af deres gamle huer. :o)

      Slet
    2. Satme smart søde, jeg må i gang :)

      Slet
    3. det er ved at være tid for det :o)

      Slet
  3. skønne huer. lidt sjovt, har selv de to samme slags stof liggende herhjemme dog planlagt til kjoler :) jeg har købt min yngstes hue fra xoeinding i år og den sidder bare perfekt, men ellers vil jeg give dig ret - mange købehuer bliver med tiden slaskede omkring ansigtet desværre :/

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har også overvejet mange gange at købe en hos hende, men har jo en masse stof liggende så måtte hellere lade vær :o)

      Slet
  4. Sikke nogle skønne stoffer du har brugt... Og mønsteret ser også ud til at være rigtig godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sidder i hvert fald fint på mine piger :o)

      Slet
  5. Ej, ja, hvad sker der for købehuer? Altid alt for løse og dårlig pasform. Jeg har også syet et par selv, både efter eget mønster fra en velsiddende hue, men også Ottobres gratis mønster, der kan findes på deres hjemmeside. Det er ret fint, med to sider og en kile i midten :-) Sød huemodel på første billede i øvrigt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det må jeg ind og finde se om det er godt, man må ikk gå ned på gode huer :o)

      Slet
  6. Ser ud til at pasformen er rigtig fin - så havde lige håbet det var et mønster jeg kunne tagne af :o(. Må se om jeg kan gøre dig kunsten efter i stedet ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. prøv det fra stof2000 og så forlæng stykket ned over brystet og ryggen en del. Hvis ikk du har det så har jeg hørt ottobre skulle have et gratis der vist også skulle være godt

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...