onsdag den 20. november 2013

Blomster kjolen

Endelig fik jeg taget mig lidt sytid. For godt 1½ måned siden klippede jeg op til 2 kjoler og 1 bukusedragt. Nu er den første kjole færdig.
 
Den sidder bare SÅ godt på Emma og er af mønstret Polly fra Stof2000. Stoffet har jeg købt hos Rikke som har bloggen bemydragonfly.dk og da jeg så det første gang var det straks denne kjole jeg tænkte på.
 
Emma var ikke i humør til at lege model så i må nøjes med billeder af den på en bøjle.
Det giver den desværre ikk den skønhed som den egentlig har. Den får en helt anden form når den kommer på og så stråler den bare helt vildt.
 
Må se om den vil blive brugt eller bare komme til at hænge i skabet, men kommer den på skal jeg nok få knipset et par billeder til jer.
 
 

2 kommentarer:

  1. Wauw Dina you did it again!!!
    Du er simpelthen bare så dygtig. Kan du ikke sy sådan én i min størrelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. kunne jeg bare Libbie... det ville være fantastisk, så ville skabet være fuld... :o)

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...