fredag den 22. november 2013

Min første Sally buksedragt

For længe siden (Læs lige da det kom i butikkerne) købte jeg mønstret til buksedragten fra Stof2000 "Sally" For næsten lige så længe siden klippede jeg den op i noget super lækkert stof fra stofdepotet og ja kom jeg ikk længere... Kender du det???
Nå men jeg kom i gang her for lidt tid siden men den trak lidt ud for vi var ikk lige bedste venner.
Stoffet er lidt tyndt så min overlocker og jeg skulle lige blive enige om hvordan det skulle gøres.
Vi fandt et kompromis og jeg er okay tilfreds. Der er da lige ting der bliver bedre på den næste, for det er bestemt ikk sidste gang jeg laver den.
Den sidder super godt på Emma og hun synes den er super flot. Men om hun bliver træt af den når hun skal på toilettet vil tiden vise. Har ellers været lidt i mod de buksedragter og jumpsuites for som jeg husker folkeskolen så gulvene ikk alt for kønne ud rundt om toilettet og det kombineret med en buksedragt bilder jeg mig selv ind kommer til at gå galt, men vi lader det komme an på en prøve. Ellers må de blive brugt her hjemme. 
 
Jeg har lavet den med lynlås i nakken og i stedet for et bindebånd har jeg lavet en løbegang indvendig ved sammensyningen og trukket en elastik igennem. Sådan fortrækker både Emma og jeg den. (Hun er en tøs lige i min smag også hvad tøj angår efterhånden)
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hold op hvor er den lækker!!! Stoffet er også virkelig fint.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. super fint bare en anelse tynd til den kommende årstid så den når nok at blive for lille, hun vokser værre end ukrudt for tiden. Men har købt ind til en varmere end når jeg en gang få tid til at sy igen

      Slet
  2. Den er virkelig blevet rigtig fin! Hvordan ville den optimale buksedragt egentlig se ud?
    Jeg er vild med buksedragter. Både til børn og voksne, men synes egentlig også selv at det er lidt besværligt at være i dragt når det kommer til toiletbesøg ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har egentlig også købt mønstret til mig selv men et eller andet siger mig jeg ikk får brugt det netop fordi de er så upraktiske når det kommer til toiletbesøg og det kan man ikk rigtig komme uden om man skal ind i mellem. :o) Men ja de ser bare så fine ud og kan være så flotte... Drømmer men tror hurtigt jeg vil hade at have den på men elske at se på den

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...