fredag den 12. juli 2013

Den sidste tid på instagram

Jeg er hoppet med på instagram som jeg nyder meget i hverdagen. Der kommer gerne et par billeder der ind hver dag, primært af kreativ karakter og gerne noget der omhandler syning.
Men bloggen skal da ikke snydes så har samlet lidt billeder sammen fra min instagram. Skulle du have lyst til at følge mig der inde så hedder jeg dinandehn men du kan også finde mig via billedet i højre sidebar.
På instagram har jeg gang i et lille projekt denne måned med vi viser vores skønne retro børnestoffer. Dem skal i selvfølgelig også se.
Beklager hvis mit indlæg ikke er som det plejer. Sidder og leger lidt fra mobilen.
 
Redigeret fra computeren, beklager det sidste billede, desværre laver blogger appen mine billeder store og kan ikk få det sidste gjort mindre, vil bllive ved med at prøve

2 kommentarer:

  1. Det er så hyggeligt at følge dig via IG søde, det er bare nemmere og lige ved hånden, selvom at jeg ikke i hundrede år vil undvære min blog :)
    Det der smølfestof, ku du ha lyst til at lave en byttehandel? Jeg ku godt tænke mig til et par lommer til Emil :)
    Smid en mail hvis du er interesseret:
    Libbie_melchart@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. nej bloggen den er her for at blive. Men håbede den app ville gøre det nemmere, men den laver desværre billederne store og så passer de ret dårligt på bloggen desværre.

      Det er ret stort i printet, men mon ikk vi kan finde på noget :D

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...