mandag den 1. juli 2013

Vi genbruger - Ja selvfølgelig er jeg da med.

Christina med bloggen Carla og Krudtuglen har startet en skøn lille "leg" bland os bloggere. Vi genbruger. Og det gør mange af os, nok mere end vi lige regner med eller bemærker. Så fra i dag og til d 14, sætter jeg fokus på alt hvad jeg genbruger. Altså der vil også snige sig billeder og indlæg ind med nyt.
 
 
 
Lige for tiden er der meget gang i kjolerne på bestilling. Specielt bamse kjolen hitter og det er jo genbrug. Kjolen bliver lavet ud af det skønne gamle sengetøj og ungerne elsker den.
 
 
Jeg håber at få tid en af de næste par dage til at få arbejdet på indlæg om min dejlige mini tur til Sverige her i weekenden. Jeg fik slappet af og nydt udsigten til søen og skoven tæt omsluttet om hytten.
 
Og ja nu er det jo ved at være slut med Google reader, så hop over og vær med via bloglovin
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...