onsdag den 26. juni 2013

Nu også med mobli sleeve.

Jah... nu har jeg jo snart savlet over jeg ved ikk hvor mange mobil sleeve hos den inspirerende Libbie med bloggen Binemor. Hun er en af dem jeg ELSKER at følge for jeg får så mange idéer og lyst til at udfordre mig selv. Det har jeg så gjort her. Ikk fordi det er det største udfordring, men som altid synes jeg ikk den første er perfekt, men det kommer vel. Dog passer den helt perfekt til min Samsung Galaxy S3. Hvilket også var meningen, mon den også passer til en Iphone???
Det må jeg afprøve i morgen i skolen. Og nu vi snakker skole, så er det i morgen tidlig mellem 8 og 9 jeg finder ud af hvad jeg skal op i for et områdefag, har en eksame i uge 33, lige inden jeg skal i min sidste praktik, som er psykiatri, hvor jeg skal et sted hen der arbejder med helt unge under 25. Det glæder jeg mig rigtig rigtig meget til.
 
 
Har også forsøgt mig med sådan en lille pung til fx høretelefoner så ikk de bliver ødelagt i bunden af tasken. Heller ikk god, den er bestemt ikk rund, men skæv og bulet. ØV ØV, men øvelse gør vel mester????

 
 
Begge ting kan du finde en DIY lige HER

4 kommentarer:

  1. Dina du er simpelthen noget af det sødeste!!!
    Tusind tak for sød omtale og link. Det er god karma.
    Jeg synes det er fine ting du har fået produceret :)
    kh og knus Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. man kan ikk give dig andet end god omtale Libbie :D

      Slet
  2. Fantastiske ting du har fået lavet der Dina:) - Jeg sidder også og overvejer at kaste mig ud i noget til min DEJLIGE iphone:)

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...