fredag den 28. februar 2014

Baggy bukser møder neon rib


 
Den anden dag var jeg så heldig at få besøg af Maiken og hendes dejlige datter Alberte. Maiken er sammen med Peter AKA Nany Gaz som han hedder her hjemme. De bor ganske tæt på os og vi har nogle skønne hyggeaftner sammen med dem og vores piger. De er det perfekte bevis på  man godt kan være rigtig gode venner med sin eks. Gaz og jeg boede sammen i et par år for 10 år siden men var nok mere venner end kærester den gang. Kort efter vi gik fra hinanden blev jeg gravid med Emma og han har været en kæmpe støtte for Emma og jeg. Hurra for han fandt Maiken, som tog i mod mig, Emma og den fortid der var med Gaz, med oprejst pande. De var SÅ gode til at huske mig, ringede tit og sagde... Hey Dina kan du ikk få passet Emma et par timer om 1 uge der er en fed koncert/musik på torvet mm.  Et lille halvt år efter han fandt Maiken mødte jeg Danni. Og ja han passede bare lige som ind i det hele...
 
Nå tilbage til tøjet... Maiken bestilte et par baggybukser i det fine zebra stof fra Stofdepotet som du kan finde lige  HER og den fede neon rib finder du lige HER. Mønstret er et jeg selv har bikset sammen og er her lavet i en str. 98.
 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsa....
    faldt tilfældigvis over din blok.... WOOOW noget flot tøj du syr.....
    Kan man bestille noget tøj hos dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen velkommen til Maria. Glæder mig over du faldt over min blog.

      Ja jeg kan godt sy lidt på bestilling. Noget bestemt du tænker på

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...