lørdag den 1. marts 2014

Stjerne sæt til lille Alberte...

 
...som ikke er så lille alligevel... men mindre end min Freja.
 
Faldt for det fine stof på facebook men da jeg fik det hjem synes jeg det var for drenget så det lå bare. Gudskelov faldt Maiken for det og jeg fik sat lidt sammen til hende... Og sammen med rød rib ja så bliver det faktisk ganske fint til en pige alligevel... Kender i det?  Det sker faktisk tit.. Ser  noget jeg synes er rigtig fint men bare for drenget til mine piger, men så ser jeg det et stykke tid efter her i blogland og så er det jo slet ikk drenget... Det er jo bare et spørgsmål om at sætte tingene sammen.
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Det er vel nok blevet fint! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det blev ganske fint... Planen er det skal bruges sammen med en nederdel eller andet, Men må se hvad hun finder ud af med det :o)

      Slet
  2. Super fint. Sikken du kan. De stjerner har Anna som ærmer på en kjole jeg vist aldrig har fået vist frem..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også rigtig fint, men da jeg fik det hjem ja så forsvandt idéerne bare igen... Så det har bare ligget...

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...