mandag den 8. december 2014

Sweatshirt med et tvist af blonde

For længe siden købte jeg noget skøn Isoli som skulle blive til en sweatshirt, og kort tid efter fik jeg kastet noget blonde i nakken, og så blev idéen til. Det har bare taget en del tid at få den ud i virkeligheden. Synes hurtigt andre idéer tager over og inden man ser sig om så har man købt en masse stof men får ikk syet en tredjedel af de idéer der egentlig var tiltænkt stoffet da den blev købt. Og her hjemme sker det ind i mellem der bliver ryddet ud og jeg sælger ud af stoffet, så der ryger ofte noget vel at mærke til mindre end jeg selv har givet, så tror mit nye projekt må være at få syet det jeg rent faktisk havde tiltænkt med stoffet så ikk der går så mange penge til spilde.

Mønstret er fra Stof og stil og har tidligere været brugt som bla. natbluse



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...