onsdag den 10. december 2014

Blonde kjole - Projekt sy dine idéer.

Da jeg syede den sweatshirt til Emma som havde været en idé jeg havde haft længe, fik jeg fat i blonden her som jeg købte i først på sommeren. Jeg blev inspireret af Malou på Instagram, (Kig forbi hende @impossiblemalou ) så selvfølgelig måtte det være næste projekt. Kjolen er blevet rigtig fin, let og sommerlig og ja den skulle ha været syet i sommers men nu er den klar til næste sommer.
Den er syet i blonde med Volie inden under hele kjolen.

Håber Freja vil nyde den til sommer. Og hvor føles det dejligt at få lavet et par projekter der har ligget og ventet længe.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...