mandag den 1. december 2014

1 december må betyde en julekjole

Så starter jule måneden og så skal i da lige se Frejas kjole med juletema.
havde egentlig sagt jeg ikk ville sy nogen til hende men da jeg for et par måneder siden faldt over det stof her i stof og stil til 20 kr for 1 meter, ja så kunne jeg ikke lade vær.
Ellers har Freja i år fået et par bluset fra Småfolks julekollektion. Mig som ellers har sagt jeg ikk gad at gi penge for den kvalitet, men fornemmer de har forbedret den en hel del de sidste par år. Så er positiv overrasket.





6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker håber hun bliver glad for den

      Slet
  2. Hvor er den bare blevet sød

    SvarSlet
  3. Det må da være den ultimate julekjolen! Kjempesøt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig sød man er i hvert fald ikk i tvivl om den er til julen

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...