torsdag den 4. december 2014

Leo sæt til Emma

Jeg har tryllet med rester. Jeg havde købt en syet bluse/kjole af Line Houlind på et tidspunkt men den sad bare ikk som jeg ville ha, så den er tryllet om til leggings til Emma og lidt skulder detaljer på en bluse  med peplum. Hvad man dog ikk kan trylle ud af rester man gemmer i sit skab.

Mønstret på peplum er fra Stof og stil og har tidligere lavet den som kjole, du kan se begge kjoler HER.

Næste bluse tror jeg skal laves lidt smallere, bare for at forsøge.

Billede 2 fik jeg lige fanget begge piger i hjemmesyet tøj. Det syn nyder jeg godt nok. Håber det vil forblive sådan læmge.



 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...