onsdag den 25. februar 2015

Blødt sæt i Isoli

Jeg har fået syet dette sæt til Emma den anden dag, da jeg havde besøg af min veninde Carina.
Det er syet i den blødeste lækre Isoli  fra www.stofdepotet.dk. Stoffet finder du HER og det koster kun 85 pr meter. Den er ikke super tyk eller tung, men den er bare så lækker blød på indersiden. Emma mener selv hun kommer til at bo i det og ville egentlig også gerne ha et par leggings.

Toppen er fra Alt Om Håndarbejde nr. 13 fra 2014, modellen er nr 119. Jeg har bare kantet den med min tape binder i stedet for at lægge den op da jeg godt ville have den effekt med den går ind igen og så har jeg en svaghed for de små detaljer som binder 2 stk tøj sammen som et sæt uden det skriger at 80ernes joggingsæt, her med den sorte skulderdetalje. Det er bestemt ikk sidste gang jeg laver den top.
Nederdelen er bare noget der blev klippet i frihånd og må indrømme til at starte med troede jeg det ville blive noget lo..! men fik klaret en okay nederdel. Emmas eget udtryk var den var mega fed.


Skulderdetalje

Bunden er afsluttet med min tape binder så den får en posende effekt.


Forside af nederdel.

Bagside af nederdel.

8 kommentarer:

  1. Sikke et sødt sæt. Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smart. Din datter er heldig med sådan en dygtig mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja... ind i mellem er det vist bare ufedt at jeg vil sy til hende. Dog har jeg kun hørt hendes veninder være misundelige over det

      Slet
  3. Hvor er det flot. Fedt at du har sammensat nederdelen på den måde - det ser rigtig godt ud. Jeg håber det går godt med maven:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Troede godt nok det ville blive noget jeg skulle smide ud men er da glad for at forsatte alligevel.

      Jo skal scannes på mandag gudskelov allerede kl 8:15.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...